I can't stop digging the way you make me feel

43214-17

Idag är det lördag & jag är så glad för det ;p Gash it! veckorna rullar på som bara den. Idag är jag sådär härligt mör i kroppen så fast jag är sugen på att hitta på nånting så orkar jag inte göra det. Så jag har precis ätit mat med mor och far, massa god mat. Det är ju något av det bästa med att fortfarande bo hemma, att man får sjukt god mat. Pappa är för rolig ibland, jag är "pappas flicka" och kommer så förbli och vi skrattar jämt åt samma saker. Jämt ska mamma påstå nånting och jag och pappa bara sitter där och småler. Spec när man ska sätta sig vid datorn och det hörs på långa vägar hur hon skriver på tagentbordet, de ni. Idag vid matbordet frågade jag pappa: "Du, vet du vad baktakt är pappa?" "Nae du Malin, jag är inte bra på att baka kakor och sånt!" eller "Vårspringet, går det på hösten eller?"... Pappa kan vara blond ibland men guv vad jag la mig av skratt. Jag gillar min familj jag gör det. Därför blir det extra kul att vara hemma. Melodifestivalen står på schemat och vi har eller nae mor&far har slagit vad om 5 kr på att "nån" vinner. Ja det är så vi gör här på gösvägen, vi korkar upp vinet och pundar ut pengarna vid sådana här tillfällen. Bag in boxen slår varm bakom mig det ska jag säga er. SHET vad pigg jag är idag, jag skulle kunna kuta till borlänge tur&retur ;p

Oh I can't stop digging the way you make me feel

Idag har jag även hjälpt till på ÖOF lägret. Jag och Lisa var vid starten för sprinten som barnen skulle springa, vi fick även äta lite innan också. Fick tillbaka den här "matsals" känslan när vi åt köttfärsås och spagetti. Varpå man satt och glodde på småttingarna och tänkte "har jag vart sådär liten, var jag sådär liten när jag var 11 år?" Vilka tider alltså. Dessa läger han man gjort mycket bus på. Väl hemma var jag ensam, hela familjen var hos Greta och hälsade på. Det var synd att jag missade det, fast hon inte vet vem jag är längre så är det ju tanken som räknas.

Förresten, du du du.. du är paxad




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback