I´ll never sing without the soul

43214-54Glad Påsk! Idag är det Alltså påskisafton. Inget sådär sjukt spec för mig. Men jag har vart ute i Borensberg hos kusinerna hela dagen. Linda hämtade upp mig inne i stan så drog vi ut. Jag har käkat så sjukt mycket, så nu är jag sådär fet om magen igen. och så blev det kaffe och tårta på det. Mumma säger jag bara, krille är duktig på att baka. Dock är det ju så att jag har blivit mobbad hela dagen. Jag vet inte hur det kom upp men alla har verkligen drivit mig till "vansinne" ;p Dom har gått och drivit om allt med dalmasar till att jag äger 5 kameler och går runt med en matta för jag ska be. Jag vet käre ni att det låter stört och lika stört är det. Det är så att hittar någon på ett skämt så hakar alla på. Det är inte lät att heta Malin och vara 20 årar och ha en härlig och ha en släkt som pikar allt ;p! Så drog även rolf: "ska du stanna där?" "-vad säger du, jag fattar inte!" " Ska du stanna där, bosätta dig?" " -va?" "Ja, Bor-länge! Borlänge" Hej jag heter rolf och har sämsta humorn. Men jaja det var trevligt att umgås med släkten några timmar. Nu har jag precis kommit hem till ett tomt hus, ganska skönt men rastlöst. Jag vill ha tillbaka vårat gamla badkar, eftersom vi gjorde om vårt badrum för nått år sedan så tog vi bort badkaret och satte in dusch så nu kan man inte ta några bad längre. jag som är fett sugen på att bada för jag håller på att frysa ihjäl här... hade vart så sjukt behagligt att ha ett mini-spa här hemma, helt ensam. Men nehnej då! Ikke... jag får fiffla med något annat. te.x rocka loss och göra bravader här, hoppa i mammas och pappas säng eller sjunga hur högt som helst utan att någon bryr sig. Let´s do it!

Roll my soul we are the future
So stand in line and smile when you
When you roll my soul

Så ja, kortfattat så blir det en slapp hemmakväll med mig själv och min lilla skolåda till hus. Love it! det blir nog trivsamt. Hoppas ni har en toppen påskafton och äter tills ni dör. Det har jag gjort ;) Tell me why do the birds sing when you near my, sing when you close to me?



Kommentarer
Postat av: Louisa

glad påsk på dig också malin :)

Postat av: sofia

hahah heja min familj! i know u love it glad påsk på dig

2008-03-23 @ 02:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback