I´m On Your Side

43214-18

När jag tänkte på dig,
kände du mig?
genom antennerna
och satteliterna

Fredag igen! Veckorna går så snabbt. Känns som att det nyss var helg och jag var borta och busade. Men det är ju bra att tiden går snabbt, just nu vill jag det men ändå inte. För jag vill inte ha matteprov men jag vill att dagarna ska gå fort så det blir påskislov. Jag tokar ihjäl mig av längtan efter påsklov, det blir grymt. Ingen skola, ingen stress. Vi gillart!

Idag så skulle jag börja 13.00 men jag åkte ner lite tidigare och satte mig. Hann snacka med dom äldre damerna i klassen och sedan söka lite om "Daniel Defoe" som jag ska skriva om i engelskan. Sedan vart jag så uttråkad där nere att jag fick lov att gå en stund på stan och härrja av mig lite. Då ringede syster och babblar, tur det för vi gick och åt lunch efter rättskunskapen. Det var mys att träffa syster, händer inte allt för ofta. Så nu har hon precis åkt och jag lämnades här. Hanna svarar inte på mobilen, så hur blire ikväll? borde jag ringa amanda? svar: Ja! Snälla säg att det blir nått kul ikväll...

Förresten så har det vart sådant där härligt väder ute idag igen, man bara går runt och bara ler. Hur najs är inte det? massa blå blå himmel. Och just ja, det glömde jag berätta... Gospelen gick fint fast det var lite ja "för kristet" för min del tror jag, blev lite rädd nästan på något konstigt sätt, men sjukt kul var det. Härligt att sjunga och ha sig, så jag får se om jag går nästa vecka.

Jag vänder mig om, han bara ler. Allén är inte så dålig
ändå när du går brevid och det är så jag säger det...






Kommentarer
Postat av: Johan

Hej hopp!
Ja du tiden går fort! Och det är bra... :)
Hur går det för dig på lägret? Här regnar det, hoppas inte det gör det hos dig.
Attans med Gospeln! Är ju riktigt kul att sjunga ju.
Vi hörs!
Pussar från den blonde


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback