I'm taking a vacation, I'll see you at the station

43214-12Ja! alltså jag är inte ledsen -> Som man kan tro på bilden, men jag gillar den på nått sätt. Den ser sorglig ut och mja mer kan jag inte säga. Den uttrycker nånting men nejnej jag är inte ledsen jag är sjukt glad, så det så ;p
I saw on TV about this little kid who had a pig for a pet. His mum had once been attacked by a dog so a pig was the closest thing he could get.
This has of course nothing to do with anything I just get so nervous when I'm talking to you. All I think about everyday is just kissing you, an old feeling that feels refreshingly new...

Lite texter här och där jämt.
Det är kul tycker jag och piggar upp bloggen lite ibland, enligt mig. Så ja, nu är jag hemma från skolan. Dagen har vart sådär konstig som måndagar brukar vara. Alla är extra sega och halvsover på lektionen. Dock har vi inte gjort något spec men jag klarade matte provet i A iaf och det är jag glad för. Sedan har vi haft en livlig dialog i engelskagruppen, vi som ska redovisa ihop. haha ja alltså vilken grupp alltså, alla bara skrattar och virrar omkring. Sedan har vi haft elevrådsmöte, jag är vice ordförande! yey. Vi kom på massa bra punkter till att förbättra skolan och även kommit på lite idéer vi vill göra. Så nu ska vi få ny kaffeautomat ( vem kom på det förslaget?) ;p Sedan ska vi ha en liten fest och sedan har vi fått en egen mailadress... värt! bomba oss med mail nurå!
 
Jag orkar inte räkna matte idag, min hjärna fungerar inte. Jag sitter här och lyssnar på musik istället. Cheap umbrellas, Jens lekman, stevie nicks och sophie zelmani. Yies alltså!

Så vad ska man göra ikväll om man inte ska plugga? mjadu, värt att tänka på faktiskt. Kanske jag borde träna? Nae jag lägger ner den tanken. Min kropp värker verkligen och ingen vill ge mig massage... Jag får vell känna på ännu en dag med ett småtråkigt liv med korsord och kaffe. UJ vad tragiskt!

We've been talking on the phone for hours and hours.You can give me a call whenever you like to. And if you would fall you know I will catch you.Yeah I'll stick around, I'll be right beside you. Seven days a week, every minute of the day Oh Whooo oh, I've been thinking about you and what you've been up to
.



Kommentarer
Postat av: Johan

Hallåj!
Vilken söt bild! (har jag ju redan sagt iof... :P)
Har du klarat matte A-provet!? Det har du inte berättat. Grattis!! Jag visste att du skulle fixa det galant! :)
Hoppas du har något roligt att göra idag! Vill inte att du ska vara uttråkad. Kanske detta svar kan pigga upp dig lite iaf...
Skepp & Hoj!
Pussar /johan


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback