Jag håller mig upprätt i din famn

43214-29Caligula väntar nog ändå
för nånting har stannat för oss två
jag trycker tillbaks så gott jag kan
jag håller mig upprätt i din famn

Onsdag > Ja idag är det "Allers" dag som pappa brukar säga, och för alla som inte vet vad det är så är det en "dam" tidning kan man säga, där i finns massor av korsord som jag och pappa klurar ut. Så ja, kung på den! Idag fick jag sommarkänslor, vill ha sol och värme. Där av bilden brevid, den är från midsommar. Då var Malin brun och sjukt korthårig och blond. Det var tider det ;p tänkte bjuda på några fina bilder från björns, antons & groths maskerad för en sommar sedan, titta och njut. Jag är polis & Lisa är iprenmannan

43214-2643214-2743214-28

Det var en kulans kväll må jag säga, vi sprang igenom Örebro i dessa förklädnader och samtidigt sprang en orienteringsbana där alla kontroller satt på cpställen som i fontärner medmera. Fler maskerader åt folket ;p
Ja som sagt jag sorterar mina bilder på datorn så då hittar jag sådana här guldkort, det kommer säkert dyka upp fler "vackra" kort här. Sååå ja! Vad har ni sysslat med idag? jag har haft näsan i matteboken nästan hela dagen så min hjärna är inte riktigt i trim. dock stannade jag upp i pluggandet i timma för att checka datorn och kolla "våra bästa år" vilken serie alltså! Den är jag uppväxt med om inget annat och nu är visst marlena mördaren, gash alltså! shetsamma ingen som fattar här ändå.

Nu babblar jag igen, sluta sluta sluta Malin. Jag måste börja skriva sådär poetiskt som bara jag kan. Jag har slutat med sådant men tingen är ju att jag inte går ner mig längre. Jag går inte ner mig i saker och slickar gruset på mina bara ben längre, som om jag någonsin gjort det? Nej typ inte. Men förr kunde jag verkligen gå ner mig i små problem och allt som hade med kärlek att göra. Jag ville gräva ner mig ibland och be folk gräva upp mig när allt var fint och glatt igen. Jag var störd? men det är jag ju fortfarande ;p på en bra nivå såattsäga. Fast jag saknar att skriva poetiskt, jag skrev mycket dikter och sånt i norge... Men nu har jag så svårt att få ut allting på ett bra sätt. Men ibland dyker det ändå upp, kärlek kan ju vara svårt och känslor och saker kan vara jobbiga. Men nu tycker jag inte det på samma sätt. Men jag får vell knåpa ihop något fint nåndag och uttrycka mig lite mer fint istället för att babbla på här och knasiga saker. Men hörrni! dags för kaffe kanske? Jahadå.


Blow him back into my arms











Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: jag vet, dom sura är fan asgoda =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback