Lördagsmys

43214-39Lördag >> Weheys! Idag har det vart en sådan där kanon dag, vaknade upp måttligt seg och sedan var det bara att slänga på sig nånting vettigt för att dra ner till stan för att möta Hanna. kärenån vad vi har vandrat runt på stan idag. Hanna shoppade av sig totalt och jag var bara med och checkade läget. Damp vad saker det finns som jag vill ha nu. Alla vårkläder och vår skor har ju kommit in i dom flesta butiker. Vill ha vill ha och vil ha. Men jag sparar mig, Ska dock köpa mig ett par jeans, ett par billiga jeans. Fasiken att det inte är rea nu... jag älskar ju rea ;p Men som sagt man kan inte köpa allt och jag lägger mina pengar på viktigare saker just nu.

Men tillsist hamnde vi på George och fikade iaf. Mycket behagligt och mysigt men mycket folk. Jag är inte bitter för jag fick ju min kaffe, så klagar nehedå! ;p Vi satt där i hundraarton år och bara snackade, alltid lika mys att vara med hanna och snacka barnaminnen. Tack för en härlig dag ditt soll ( och mja, vi är störda jag och Hanna så vi kallar varandra olika cp saker jämt ) och svär gör vi, i smyg ;p bara så ni vet!

Ikväll är det melodifestivalen och mja det måste ändå ses. jag undrar vem som vinner? bara inte han den där sjögren för då går jag och gräver ner mig. Vi kan inte skicka en gubbe till Belgrad, ikke va! Nej idag är jag inget uppfinningsrik här inte. Så jag lägger ner boggande för idag! Man kan inte alltid vara på topp ;) Ha en fin kväll vettja. tjo&tjing


Kommentarer
Postat av: Hanna

synd att alla mina fina paket försvann.. tror inte jag fick behålla ett enda bara för alla snodde. och så glömde jag iofs i freddans väska. tack för att du finns älskade såll. =) pusseh

2008-03-16 @ 11:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback