Lycklig Dåre

43214-11Skepp och Hoj! dagarna flyter på som bara den. Idag gick jag upp sjukt sent för jag var så trött, är ledig från skolan idag. Skulle ha haft samhäll vid 15.30-16.30 men den vart inställd. Ganska skönt faktiskt, börjar känna mig stressad över saker som ska hinnas med innan lovet. Matteprov, Rättskunskapsprov, Samhällinlämning & börja på engelskan. Usch!

Idag har jag iaf suttit lite med matten, det behövs alltid räknas lite. Det är det som är så jobbigt att man måste räkna helatiden. Jag hatar nästan matte tror jag, mitt hatämne iaf. Kanske tog i lite ;p Men mja när man väl lär sig hur man ska göra vissa saker så blir det lättare, så keep up the good work!


Sitter fortfarande i myskläder, borde gå och göra iordning mig lite. Jag ska ner till stan på ett tag och möta mamma. Måste köpa födelsedagspresent till syster min som fyller 23 årar imorrn, fan vad stor hon har blivit nu alltså. nu är hon 3 år äldre än mig... igen! Tänka sig att jag bara får vara 2 år yngre än henne i 3 månader sedan ska hon blir sådär bauta äldre igen ;p

I can wait until spring
so what is on your mind now
you're in my blood now
wherever I go

Träning ikväll iallafall, behöver röra på mig och få ut lite energi. Jag håller på att spricka av längtan iaf, men jag klarar mig. Lite till, lite till! Tänk att något så nära kan vara så långt bort.

Fick precis en känsla i kroppen. Satte på elin sigvardsson och kom på hur mycket hennes musik betyder för mig, Fick precis en känsla i kroppen när jag satte på "When it comes to you" & "Lyckorus" Guv vad jag lyssnade på dessa två låtar sjukt mycket för 4 år sedan. Elin betyder, hennes låtar är mitt allt nästan. Henne tröttnar jag aldrig på och ska aldrig göra det heller.


Vi ska bada i det ljus som bara vi kan se
Två lyckliga dårar
som tror sig veta hur allt är
Vi ska bada i det ljus som lyser för oss två
Vi ska
skratta åt små ting ingen annan skrattar åt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback