Music non stop when I close my eyes

Jag hatar söndagskvällar, dom är så tråkiga och nu sitter jag har och har telefonabstinens. Vid den här tiden brukar Malin igentligen snacka i telefon. Det har blivit en tradition kan man säga. Men söndagar är tråkiga, det brukar dom vara. Jag har mest slappat nu ikväll, kollat på singing bee. Fasiken vad dåligt det pogrammet är igentligen. Dom kan inte alla texterna riktigt och sjunger som kråkor men jaja, jag ska inte klaga det ska jag inte. Jag är nog inte bättre själv, eller jo lite bättre är jag ;p

Men jag mår fint, mitt inre lyser för tillfälligt. Det känns bra att det lyser, för jag är glad inom mig! alla problem är som bortblåsta, jag sopar inte längre marken med mina bara händer. Jag tar mig igenom dagen med en klackspark och jag gillar skolan. Jag går runt och ler och har tankarna åt annat håll helatiden. Jag gillar den känslan. Känslan av att må bra, känslan av att nått bra kommer att hända.

43214-13

Nu sitter jag och lyssnar lite på Ted Gärdestad och jag gillar hans röst och det är bra kvällsmusik. Men jag hade hellre hört någon annans röst i öronen just nu...


Kommentarer
Postat av: Johan

Hej!
Jo visst är livet för fint va?! :)
Vi får ta bort lite av telefonabstinensen ikväll här.
Hoppas du har en bra dag!
Många pussar /johan

Postat av: Lovilov

haha, alltså det här är så sjukt...och kul! :)

2008-03-10 @ 22:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback