Påskdagen

43214-59

Idag är det en sådan där dag som inte riktigt vet vad man ska göra, försökte ringa Hanna men hon svarade ju inte. Dock tror jag att hon är lite småsjuk, så du får hon ta och krya på sig helt enkelt. Mamma och pappa har inte kommit hem från Borensberg ännu och jag börjar bli uttråkad. Rastlös som jag blir ganska snabbt och gillar och ha folk omkring mig kan det bli jobbigt att vara ensam för länge helt själv. Men jag är hurtigbulle så har vart ute och gått, lämnat tillbaka en hyrfilm som vi inte lämnat och nu tvättar jag. Damn! vad bra jag är på att tvätta, jag är nog mästare i sånt. Man blir van när man tvättade två maskiner varje dag som jag gjorde i oslo. Tvätta bör man annars dör man ;p Nejvars men jag måste ju ha rena kläder tills jag åker till Borlänge imorrn. Appråpå tvätta så kommer jag ihåg när jag vråkade krympa min aupairmammas cashmir tröja och jag höll på att pissa på mig av rädsla för jag trodde hon skulle bli sur, men så vart ikke fallet "Oj då" säger hon. Vi får köpa en ny helt enkelt som hon sa! Jadu pengar alltså.. har man pengar så kan man köpa nytt bara "sådär"! Men pengar gör en inte lycklig? Fast jag har tänk lite på det där. Mycket pengar gör en kanske inte lycklig. Men var man bara lite rikare skulle man kunna göra flera saker som att åka till borlänge varje helg eller åka utomlands bara sådär huxflux. Så mja? ;p

Idag är även en sådan där dag då jag saknar Oslo, Min oslo tid bara min. Alla vännerna!
Men nu ska jag hänga upp tvätten och sedan dricka kaffe. Och där kan man verkligen trycka in "Dricka kaffe bör man annars dör man" och när jag ändå är igång så vill jag hälsa till Sofia, min kära kusin i Australien... Din pappa är galen, din bror är galen och jag saknar dig. Hoppas du gillar påskkorten vi tog igår haha ;p
Kom hem snart, jag behöver dig ;) Puss&kram




Kommentarer
Postat av: Malin

Det är inte PENGARNA som gör dig lycklig. Men visst skulle det underlätta ibland med några extra guldpengar på kontot ;)
Saknar dig vännen!! Hoppas du har mys i Borlänge. Kos deg.. ;) Pussokram

2008-03-27 @ 07:41:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback