Pollenchock & Stjärnfall

Sol vind och vatten är det bästa som jag vet, men det är på dig jag tänker på i hemlighet. Fick lite sommarkänsla i magen just nu. Hittade lite sommarkort från oslo och stinas & inas födelsedagsfest och båda korten är från i sommras. Gud vad skönt det hade vart och vaknat upp imorrse och upptäcka att solen lyser, det är varmt ute och man vet att det kommer bli en bra sommardag. Man drar på sig bikinin på det första man gör och lägger sig på baksidan och käkar frulle och samtidigt som man ligger och solar  och läser en damtidning ;p Yes alltså! Sol giv mig sol! Förr var jag ganska duktig på att ligga och steka men nu för tiden så tycker jag det är ganska jobbigt och bara ligga där men det är ändå som ett beroende för mig att jag "måste" bli brun på sommaren. Stört alltså! Men det ska nog inte vara några problem i sommar om det inte blir regn all the time... Sedan är det ju som sagt några månader kvar tills det blir sådär sjukt varmt ute. Först ska vi ha vår förskjutton, SÅ ja giv mig vår för känslor har jag redan!

Nätter kommer smygande med vårens luft ibland
det liksom rör sig under ytan och fasaden
Det här var natten då vi dansade tills älvorna kom fram
Det var pollenchock och stjärnfall över staden

Ja idag blir det att plugga lite. Ska skriva klart mitt arbete om Daniel Defoe, dö segt men sjukt intressant ändå. Måste göras så slipper jag stressa i slutet av veckan. Men först ska jag nog fika lite här i min ensamhet, mor och far är inte hemma just nu så jag får göra kaffe själv och smutta på ;p yeah man, nu ska jag fortsätta här och pilla på mitt lilla arbete, tjings!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback