Private Eye

43214-51

But something's in your heart
And then you are stronger
You're back on your feet again


Jag är rastlös nu! Nu har jag inget att göra, nu blev det tråkigt att vara ensam hemma. Jag vill ha någon att leka med, plus att jag igentligen inte gillar att vara ensam hemma. Inte på kvällen iaf, för att jag är så mörkrädd och får för mig saker. Uschan! men jag ska nog klara natten iaf. Ska först ha en välbehövligt telefonsamtal innan huvudet får vila på kudden. Vad ska man då hitta på innan dess? Jag har gjort allting känns det som och nu vart allt jätte tråk. Jag vill ha ny musik. Giv mig bitte sehr! Imorrn iaf är det påskafton och då ska jag ut till kusinerna i borensberg. Blir nog kul fast ingen av "barnen" nästan är där. Men jag åker ut med syster så får vi se hur länge vi stannar. Jag ska iaf inte sova över för det orkar jag inte. Men det blir kul att komma ut dit en sväng. Får leka med Augusta och krille haha ;p Och äta mig fet på påskmat. Jag är rätt bra på att äta, äta mycket och fort... så fort att jag ofta får magknip. Mindre bra det men det brukar alltid gå över efter några timmar ;p

Nu nu ska jag vara sådär svensson och kolla vem som åker ur Let´s dance, bara för att!
Sleep well hörrni och GLAD PÅSK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback