Read my mind

En kopp Kaffe? Ja tack!

Ja! så sitter jag med kaffet här igen. Har kommit in en en kaffecirkel. Dricker 3 koppar varje dag och inte blir jag antikaffe eller illamående som man kan bli. Men jag måste nog börja dra ner på det lite, kan kaffe vara farligt? och då menar jag farligt? värt att kolla upp närmre på. Te är ju en favorit också, men bara på morgonen och kvällen. Inte undra på att jag jämt är pissnödig så mycket kaffeblask och vatten jag dricker ;p

I love it when you call

Idag skiner solen igen, har suttit på trappan och myst lite. Drog med mig filt och dunsockor och satte mig och solade. Den tog nog inte men piggare vart man, det vill jag lova. Idag får man inte sitta in det är förbud. Jag ska ner till skolan till 15.30 - 16.30 för att ha samhäll B, störande att bara åka ner för en timme. Efter det blir det att åka upp till LOK-gården för att ha träning med knoddarna och sedan möte inför lägret i helgen. Och tingen är att jag ska igentligen ha möte med gul/vita gruppen och klädeskommiten samtidigt, hur fan tänker dom? jag måste nog tacka nej till nånting snart. Nån grupp, blir stressad alltså och jag vill ju kunna vara med på det dom säger... Åh gidder ikke! Men men nu blir det att njuta av kaffet och sedan kasta på sig nånting för att sedan dra på sig solglajerna och springa mot skolan.. CiaoCiao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback