Sex and The City


43214-5


Som på ser på bilden så är det Carrie och Mr.Big från Sex and the city. Och mja, vad mer behöver jag säga? Iof dom som inte sett detta avsnitt där bilden är ifrån fattar kanske inte, men ni som har gjort det. Gonna Love it! eller hur?! Jag vill också springa efter en kille, försöka kuta ifatt honom i trappen för att sedan fälla honom så han ramlar i korridoren... Jag bara älskar den scenen. Carrie sätter krokben för Mr.big och båda ramlar och börjar as garva. Jag vill också! Jag vill också ligga på ett golv och pussas och skratta. Ge mig! Du! kan inte jag få jaga & fälla dig i en korridor? Iaf Jag älskar sex in the city, det ger mig så mycket att ibland bara sätta sig och titta 3-4 avsnitt på raken... jag kan typ bli "klok" och carrie har faktiskt inspirerat mig lite att skriva, då för 2-3 år sedan. Att börja skriva poetiskt, jag älskar hur hon skriver. Som Karin skrev för nån dag sedan och drog ut ett citat ur sex in the city. Vi gillart! jag blir klok av hennes funderingar och ledord. Tack! ;)

Kommentarer
Postat av: liza

mm, det är en mycket bra serie! men den heter inte sex in the city utan sex and the city ;)
puss

Postat av: ida

när jag blir gammal o tänker tillbaka på min ungdomstid så kommer jag tänka på sex and the city, så mkt som den serien inspirerat mig. dom tar ju upp alla problem som nånsin kan uppstå och man kan ju, hur sjukt det än låter, få hjälp att fixa till vad det än är som inträffat med hjälp av ett kärt satc avsnitt. 21 juni, jag säger bara de, i cant wait!

2008-03-22 @ 14:57:22
URL: http://idapida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback