So I can shake you

43214-45
Rock 'n Roll dör aldrig, nej! kom tätt intill, det är okej. So I can shake you.
Äntligen på väg luften bor i mina steg, Framför mina ögon öppnar sig en solig väg till dig.

Påskväder? Ja men sure att det är. ner med hela skiten på en gång, pang! Idag har det verkligen fetsnöat ute. Kommer ut från skolan och det är helt vitt, snacka om deprimerande. Så där fick jag gå i mina tygskor som bara blev blötare och blötare. Usch! snö, nu? jag säger då det. Vädergudarna är inte på vår sida. Jag ville ju ha vår, sol, värme men ikke då. Den här snön kunde ju kommit på sportlovet ist tycker man. Ja man får vell glädjas med små barnen, nu kan dom ju åka pulka igen. Yey!

Men idag har jag bara vart inne skolan ändå. Snacka om att idag har jag vart en seriös skolelev. Jag har jobbat med skolarbete från 7 till 4, smack that liksom ;p Skrivit klart hela The age of reason arbetet med Daniel Defoe och sedan skrivit sammanfattning av Robinson Crusoe. Sedan har vi haft gruppträff och lagt upp och skrivit en sammanfattning av allas författare och skrivit en liten inledning som ska in och lagt upp vad som ska sägas på det muntliga framförandet. Yes! vad stolt jag är. Nu slipper vi kånka runt på det där på påsklovet, och det är otroligt skönt. Så har vi haft matte idag också, för första gången på länge så förstod jag allting som sades och ritades på tavlan. Vilken känsla, jag kunde till och med hjälpa andra haha ;p jorå visst vettni. Men nu sitter jag här och pillar, borde göra något vettigt nu när jag preis har druckit kaffe- alá klockan halv elva på kvällen. Inte okej alltså!
inväntar telefonsamtal och sedan blir det att bädda ner sig för att gå upp imorrn och vara moralisktstöd till hanna som ska klippa sig och färga håret imorrnbitte. Hade toppen! Skepp & Hoj





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback