Still be friends forever

Nu vart min dag 10 gånger bättre än vad den startade, Fredrika ringde. Som jag har ringt till henne utan svar, så jag fick för mig att hon nästan hade glömt bort mig. Dock hade hon gjort likadant så mja, båda två har vart lite "förvirrade". Sjukt skönt att prata med henne, prata skit och prata om allting. Min bäste vän, fasiken vad jag saknar henne. Har haft lite Fredrikaabstinens på sistone, men den mildrades en aning nu. I april kommer hon hem, närmare om 3 veckor nästan. Yey! alltså, jag tok längtar ihjäl mig och vad skönt det ska bli att ha hem henne i Linköping. Hon saknas verkligen därför gör jag detta blogginlägg till henne för hon betyder.
Wey nu är jag glad alltså, ända ut i fingertopparna. Livet är bra härligt ibland!
And as our lives change,
From whatever
We will still be, friends forever



43214-8


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback