Ta min hand jag följer dig


43214-34Vill jag gå hem med dig
Jag vill bara gå hem med dig
Genom vårens första rodnande natt


Måndag > Solen har lyst och jag var nere på skolan en sväng och satte mig och pluggade, gick inget vidare... kunde inte koncentrera mig ordentligt ändå. Alla tankar gick åt annat och kroppen har hur många myror i sig som helst, men tillslut lyckades jag ändå få till ett 50-tal tal. Så nu har jag vart duktig igen, känner att jag har medvind nu, allt går så lätt och fint. Jag är sådär sprudlande glad fast jag är cptrött efter helgen. Tågresan var så sjukt tråkig och jag ville bara att tåget skulle vända igen. Men sånt går inte, får blicka framåt ist. Jag hoppas verkligen tiden går så fort som du säger.
...

.Ta min hand, jag följer dig, vi ska åt samma håll.
Vi träffades liksom på chans på nåt sätt ramla vi in i varann, och tänk att något som jag trodde var så svårt kunde vara så lätt











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback