Visioner i mitt huvud när du ler

43214-30Vi ska skratta åt små ting ingen annan skrattar åt

kyss mig som en slägga [kyss mig kyss mig]

Då var dagen snart över, jag är
pigg... ovanligt? svar: Nej! Som sagt mina sovvanor är inte av det bästa slaget men jag mår fint ändå. Har inga lektioner imorgon så då kan jag sova ut lite och sedan sätta mig med näsan i matteboken. Jag är så flitig, flitigast i stan nästan? eller inte! Och nu är jag på tok humör, jag har bara lust att sätta på "stevie nicks - Edge of seventeen" sjukt högt och bara dansa hur stört som helst. jag går igång på den låten, det är lite nerdigt men det funkar om man vill vara stolle för en dag, refrängen innehåller mest ordet uh och say uh... men vad gör vella det? ;p babbel babbel nu alltså, skriv vettigt Malin!

Jaha? ja möte nu ikväll vare ja, uppe på LOK-gården. Jag förstår inte? varför ska alla sega som tokar helatiden? jag blir galen. Kom upp och såg Amanda komma och ville så gärna vara med henne och snacka men så skulle jag på ett möte med vit/gröna gruppen och ta på mig för mycket ansvar som vanligt. Sedan skulle jag ner i källaren för nästa möte om ÖOF-lägret i helgen men då sa jag "stopp" Nej, jag vill inte ta på mig för mycket. Så jag ska bara sitta i målet, springa med ungarna till start och sedan äta mat. Dock var jag tvungen att jobba på söndagen klockan 9 och skugga små knoddarna, gidder ikke? Men ja vad gör man inte, barnen måste följas upp så dom inte springer vilse. Jag vet ju själv hur det var i den åldern? Mmm, jag sprang mycket vilse när jag var liten och det enda rätta var ju att sätta sig på en sten och gråta tills det kom en vuxen person som sa " Men lille vännen, sitter du här och gråter, har du gått vilse"? ;p så JA, jag får ställa upp punkt slut...

Men hörrni jag är inte bitter nej, det är jag inte. jag är glad, jag mår bra. Livet bjuder på många fina saker just nu och det är det som får mig att leva. Den som uppfann telefonen är guldvärd, vad skulle man göra utan den? Ja du... gå och dö för en liten stund, en sekund eller två. Men som sagt du, kyss mig hårt [kyss mig] kyss mig som en slägga [kyss mig kyss mig]




Kommentarer
Postat av: Johan

Hej å hå!
Dansas det till "Edge Of Seventeen" idag med? :)
Fin bild! Vart är den tagen? Jag gissar på Norge... :p
Ja telefonen är inte dum den, vi får använda den ikväll!
Hoppas du mår bäst!
Puss /johan


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback