You're dancing easily through my dreams

43214-15

I've been awake for a while now.
You've got me feeling like a child now.
'Cause every time I see your bubbly face,
I get the tingles in a silly place.


 

Helgen är över. Sitter och funderar lite, och jag har kommit fram till att helgen inte var så pjåkig ändå. Lägret gick fint och barnen har vart snälla. Idag har jag dessutom lirat runt och skuggat folk och jag har verkligen tränat. För första gången på länge så var jag så otroligt glad över att få komma ut i skogen. Känna lukten och bara små tassa runt bland barr och stenar. Vilken känsla ;p Väl i mål så vart det dusch och mat med kidsen... Nu sitter jag här och myser, var vid ica och köpte lite godis. Men jag ska inte ställa in påsen i kylskåpet som vissa andra gör, jag lirar med den i knät ist. Nu var jag lite dum där men jag är sådan, liten retsticka.

Sitter och funderar vilka tävlingar jag ska anmäla mig till nu också, vill inte vara med på så mycket i vår. Det är inte kul längre... Men 10-mila blir det & jukola. Kanske kolmårdskavlen men vet inte om jag orkar. Måsenstaffeten är ett stort NOT iaf, men jag är ju inte hemma då iaf. Yey! för då röjjer jag dalarna igen. Nu är jag oseriös igen, skärp till dig Malin! Jaaaaa iaf, helgen har vart lugn och mys. Har mest gått runt för mig själv och drillat snackat i telefon, suttit här och sedan kollat melodifestivalen. Inga kommenterar om det, bara skönt att nordman satte carola på plats. Där fick hon allt! Nu ska jag fortsätta och rensa bilder här på datorn, finns mycket skit som ska bort. Därför hittar jag alltid några godingar till kort för står ni, några från studenten te.x



You've got magic inside your fingertips.
It's leaking out all over my skin


Kommentarer
Postat av: Johan

Tja!
Vadå, godis i kylen äger ju!! Mycket godare när det är kallt.
Puss /johan


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback