All night long



Nu är det nästan 2 år sedan jag tog studenten och härjade runt på alla dessa studentskivor, men den studentskiva som ligger mig närmast hjärtat var nog den i sthlm. På bar/resturang Umbra på söder flockades folk utklädda till det roliga "afrikatemat". Jag, Fredrika, Jennie och jossan bodde såklart hos Sofie och gjorde oss iordning till Afrikanskor, det är bara att titta på bilden ovanför så ser ni hur fina vi vart ;p Dock var ju Jennie Leopard ;p

Så mja, tiden går fort men nu på fredag smäller det igen, pernilla ska äntligen ta studenten och jag ska på studntskiva. Jag längtar ihjäl mig, ska bli så kul att gå på fest nånstans där allt är anordnat med middag, tal och sånger. Längta längta. Tema blir det finklädsel så nu åker klänningen på och vackert väder är utlovat. Gotta Löwe it alltså! Så imorrn blir det att kirra förtärning, planera present och ankomst till lokalen med Ida.

Idag har jag även sutit med matten i arton år, druckit kaffe och solat en svänga. Det är så skönt att komma till skolan och bara sitta och tjattra med dom andra, för vi har väldigt kul ihop där nere. Därför kommer jag sakna alla när vi slutar nu. Men men då har jag iaf klarat av ett halvår på komvuxet. Yes alltså!

Hoppas veckan glider på nu. Längtar tills på lördag för då åker jag upp till Sthlm till Johan. Han är nu sthlmare ;p Flyttat dit en liten sväng med resterande bandmedlemmar och ska börja repa inför den kommande turnen med Magnus Uggla. Så dom ska visst bo i en väldigt fräsch lägenhet somewhere inne i stan. Så jag ska dit och härja och pussas lite hade jag tänk mig. Det blir bra det, ska ju bli fint väder i helgen och så kanske man får se den där Sofie Sihver för en gång skull. Så mja det blir en riktigt nice helg skulle man kunna säga ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback