Back On Track

Ja det var ju ett tag sedan man skrev här nu, jag är för slapp och har inte haft några vettiga bloggdagar. Rättare sagt kanske man kan säga att jag har haft det sjukt stressigt i skolan... Men nu är det snart klart, bara matten kvar som ska kämpas igenom. Yes alltså!



Trött är jag idag också, var och grillade med stina, fredrika och anna-lotta igår och sedan drog jag och freddan till platens och rockade lite. Blev en sen hemkomst och så sov jag länge idag. Men som sagt jag är lika glad ändå.
Igår var Johan på tv igen, och då fick man reda på att han kommit med i Magnus ugglas band som ska ut på turne hela sommaren. Herregisses vad kulans, det blir mycket resande och spelande för hans del i sommar och jag är sjukt stolt över honom! ;p Men som sagt ikväll blir det nog hemmakväll eller lite partajs med brudarna. Nu ska jag ut i solen och glassa lite. Ha en trevlans lördag allihoppa ;)






Kommentarer
Postat av: Lina

Jag såg programmet igår och fan vilken kille du har Malin! :D Yeey!

2008-05-24 @ 22:33:19
Postat av: Sofia

jag såg inte programet. men han var nog kungen! hehe syns snart

2008-05-25 @ 07:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback