Come with me



Idag tillåter jag mig själv att lyssna på DJ cammy - celebrate the summer & Special D - Come with me, bara för att jag saknar Oslo och Linnea, Malin & Maria. Alla galna upptåg vi har haft och allt galen musik vi har haft på våra bilresor till sverige, i oslo och till hemsedal. Jag saknar det väldigt mycket, saknar mitt liv i Oslo. Saknar staden och människorna. Jag saknar också bydöy och mitt hem vid frognerparken. Men life goes on, minnen blott blire! Men det betyder fortfarande mycket. Idag för exakt ett år sedan så var mor och far och hälsade på mig i Oslo och gick ut och åt på resturang med Marias mor och far. Mysans värre! Men som sagt, den tiden jag hade där kommer aldrig tillbaka och det kommer aldrig kännas likdant men det lever kvar i mig, i min själ och mitt hjärta. Så idag är jag lite nere, nere i gamla minnen. Därför lyssnar jag på shet musik och rockar loss lite smått, det hjälper faktiskt lite det gör det!

Men idag blev det en skön dag i skolan, åkte ner tidigt för att slå mig ner i matteboken och träna in det sista jag har i skolan, matematiken. Usch spyr på det snart men vad ska man göra? kämpa kämpa kämpa, jag tillåter inte mig själv att slappa just nu, slappa och ha kul får jag ha på fredag. Helt klart då blir det pernillas studentskiva för hela slanten. Rööööj! ;p och på lördag kanske det blir sthlms besök och åka och hälsa på Johan som åker till stockholm för att börja repa med Magnus Uggla och hela gänget. Det blir isf mycket rogivande och mysigt! Nej men vad säger ni, lite kaffe någon? Sedan blir det matteboken igen. Så ett par sista ord, Jag saknar dig Linna, Maria & Malin innerligt. Hoppas vi ses allesammans snart. Här kommer lite gamla oslobilder ;)










Kommentarer
Postat av: Malin

Och jag saknar dig med! Er!! <3

Vi ses snart igen. Hur som helst består vår vänskap ändå, hihi. Synd att du inte kunde va med här när Linnea och Maria va på besök.. Men men, snart ses vi igen allihopa!!

Ha det super! Stor kram!

2008-05-26 @ 19:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback