Take me back

Yepp! Nu är jag hemma från dalalandet igen. Det har vart en toppen vecka och mycket roliga saker har hänt. Dock så fuckade mitt tåg regält när jag skulle upp så jag kom 3 timmar efter beräknad tid till Borlänge, men som sagt jag kom fram iaf. På valborg så blev det mest softpotatis hemma hos johan eftersom han jobbade på dagen för att sedan dra in till Borlänge för soundcheck inför relasepartyt. Där träffade jag Karin, och hur sjukt kändes det inte att träffa Karin där? Henne ska man ju träffa på orienteringstävlingar, inte på en nattklubb haha! sedan åkte vi hem igen för att fira mamma nordin för att dra in till festen igen. Träffade Lovisa och alla dom andra i bandet och dom andra banden för den delen. The lance, jekligt roliga grabbar det där alltså. Tillsist så spelade iaf What about a band? Johan var duktig och alla gjorde riktigt bra ifrån sig. Såldes lite skivor och sånt också, kulans och nu har jag en egen också, yey! det blev en sen kväll när jag och johan stupade in i huset och kunde sova. Men kul vare!

43214-10243214-104

Veckan har flugit iväg. Jag och johan var vart hos frida och jonas och kollat på film. Vart i studion och hängt medans jonas och johan har mixat sin musik. Spelat piano och vi har vart ute och spelat kubb. Måste säga att johans syskon livar upp en sjäv en aning. Nu när inte syster bor hemma så är det tomt och tyst så när jag är hos Johan så väsnas det alltid och jag gillar det ;) Igår var det iaf jobbigt och säga hejdå, jag hatar "hejdå" men vad bra att johan kommer hit om mindre än två veckor. Tjoho på den och tack för mig ;p

43214-105
Johan ligger i vår
solen & myser ;)


Kommentarer
Postat av: amanda

åh så härligt att du är så kär mallan!

2008-05-06 @ 15:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback