Take me down to the paradise city


Nu är min klänning färdigsydd och klar, tänka sig vad man kan sy av ett gammalt tyg. Detta tyg är ifrån mammas gamla solklänning som jag har tagit av och sytt något helt nytt. Det ni ;p jag är mäkta stolt över mitt värk, så imorrn åker den på i festminglet ;) Galet kul blir det, och varmt och skönt ska det bli...

Och varmt? Ja, det har det ju vart här idag. Jag och Ida var duktiga och åkte till skolan till 9.00 och satt och pluggade till klockan 11 och sedan gick vi och la oss vid ån i 2 timmar och gick hem som kräftor, iaf på bröstet. Fan vad solen tar nu och vi höll på att dö flera gånger för att det var så innihelvete varmt där borta. Så nu är Malin lite röd sådär men ändå brun. Dock måste jag ha sämsta pigmenten på benen alltså. Whata fock it!

Matteplugg vare ja? Mmm... har dock hunnit med sjukt mycket den här veckan. Matte och åter Matte, jag hatar matematik just nu det är ju en sak klar. Men men bara imorrn kvar sen jeklar är det bara lite små kompletteringar kvar och sedan betygssättning Yey! Men guv vad jag vill ha sommarlov just nu, sånt sommarlov man hade när man var liten. Kunde åka och bada med mamma och sedan när pappa också hade semester så åkte man iväg och semesterade och bara njöt och lekte och år god mat. Sola massor massor... fast jag hinner nog med det i sommar också!

Kom ju på att jag ska jobba på Peace & Love också, 1-2 dagar. I öltältet, så ska ni dit så kan ni ju höra av er eller kika förbi så bjuder jag på en storstark haha ;p sedna får jag ju festivalpass också. Så nu jeklar ska det röjas. Lovisa och karin lär vell också sladda runt när dom jobbat klart på Ica så kanske jag kan busa med dom? eller varför inte höra av sig till sigrid. Mja, det där löser sig nog. Kanske får trycka in mig hemma hos lovis eller nått. Yey! allt löser sig tillslut I knöw it!

Nu ska jag dricka sagt, ta en huvudvärkstablett och gå och dö typ. jag har lite ont på bröstet av solningen och känner mig allmänt segis. Chilla vänner! xxoxx / Malin


Kommentarer
Postat av: Johan

Hej!



Du är en baddare på att sy må jag säga! :)

Klänningen blev ju jättesnygg!

Måste du använda fler gånger sen. :)



Haha, röd som en kräfta!

Du lär garanterat vara brunare än mig.

Man blir inte så bru av att sitta i en replokal inte.



Nu ska här skrivas lite rapport innan det är läggdags!



Saknar dig!

Puss /johan


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback