Känslor ingen själ kan hejda

Söndag igen, veckorna rullar på som på ett rullband! Snart är det för skyvingen sommar alltså... Värt! Och då kommer sofia snart hem, för henne saknar jag nu. Men bara en månad kvar snart. Då ska vi busa massor, eller hur? Kolla på bikini till mig nu fia? om du hittar någon fin ena. Men men...

Igår så var jag och fredrika förbi hos angelica som hade lite fest, dock blev det en lugn kväll för oss båda och vi var nyktra. Jag gick runt och drack juice medans alla andra verkligen pimplade. Men det var skönt att bara gå runt och snacka och vara glad. Vi kollade även på eurovision, PINSAMT värre sverige. 18:e plats?fyskäms. Ja? shetsamma, det är ju inte allt. Björn gustavsson var ju iaf lite kulans, dock även lite pinsam eftersom det bara ör vi i sverige som förstod att han skojade i direktsändning? haha!

Göm mina händer, dölj mina spår
Håll om mig älskling, håll om mig hårt

Idag blir det att måla lite altan tänkte jag, vädret är ju på topp så man får vell passa på att vara ute i det glada vädret, eller hur? Sedan ska jag plugga matte, sista kvar i skolan nu innan betygen sätts och jag ska ha tidiga betyg så vi får vell se. Allt har gått bra hittils och får se hur det går med samhällen, det får skita sig om det vill jag orkar inte bry mig riktigt om det tyverr. Hoppas iaf att religionsarbetet sätts mvg på, för det har jag förfasiken förtjänt rakt ut i fingertopparna... de ni! Men som sagt gott folk. Trevlig söndag & allt ;)

Sometimes I feel like I'm drifting too far
I think I'm loosing sight of the shore
But my sweet boy he will catch my fall
and then I'm not so lost any more
You're my candy kane
My sugar love Oooh my!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback