Du kan få min gamla cykel när jag dör!!

Bara så du vet... Du ska få min gamla cykel när jag dör, du ska få min gamla cykel när jag dör! Japp, Jag var på väg hem från stan då min kedja på cykeln hoppade, pissigt värre och retsamt för då fick jag gå hem... Så det var bara att ta på sig sunkkläderna och gå ut i tråkvädret och börja mecka. Papper och en skruvmejsel att peta med hade jag i fickorna och byggarebob/meckarebob satte igång, dock så lyckades jag inget vidare och var på väg att ge upp och slänge cykeln i conteinern då en man ( min granne under oss ) kom ut med en massa verktyg och sade som så: Jag stod här inne i köket och kollade på när du höll på och tänkte att du kanske behöver ihjälp?... Jo man tackar så tog det 1 minut för honom, jaja så går det när man inte har en pappa som kan laga cykeln. Dock var kjedjan på cykeln väldigt konstig så det var bra att han kom ut och hjälpte mig. Den tackar vi väldans mycket för...

Som sagt har jag och linda haft vår fika/pluggdags torsdag idag då vi inte har gjort ett skit än att sitta och söka relevant information om våra sporter och det var inte liiiiiite svårt såattsäga, detta slutade med att jag satte mig på min "då" hela cykel och bikade iväg till statsbiblioteket och hittade lite smått och gott så nu kan jag skriva mitt lilla lilla arbete på en A4 sida, haha vilket skämt, nu är mer problemet hur jag ska få plats med allt ist för att hur ska kunna skriva mer. Arbetet ska vara inne på fredag och ska handla om orienteringens uteveckling från 1900-talet och framåt. + att vi ska ha en disskusion på detta. Blir nog lattjo!

Men hösten har kommit på allvar i Falun och kanske man ska ta 2 för 1 på Harrys idag och dra till med en utekväll, vore fett skönt att dränka sig lite i alkoholhaltigadrycker och dansa och shacka ass lite granna. Vi får vell se...
Vete katten om det är nån som läser min blogg numera, är det det? Jaja isf får ni ha en toppen kväll

xoxo

Kommentarer
Postat av: erica

Jag är en trogen läsare malin! :D

Postat av: Pipen

Jag läser också! Och det var sjukt kul att träffa dig igen, glada du!! Även om det inte blev så länge! hoppas du hittade Johan också! :)

2008-10-13 @ 20:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback