Ah Gash it! My Hair is short... again!


Jag har klippt mig kort igen gott folk, Vad tycks?


Taaaadaaaam ;p


Ah Lovlie, eller hur?


Fock it!

Fina bilder det där som sagt! Man kan ha kul med webbcam alltså!
Men såattsäga, skolan avklarad för idag nu fattas det bara att skriva ett litet arbete om några sidor och så är veckans uppgift avklarad... Det tar sin tid men såklart hinner jag. Har ju hela nätterna på mig om det så nu blir, men så blire inte för jag är duktig på att skriva klart arbeten i sista sekund och lämna in i tid. Joråsåatteh!
Klippt mig idag hade jag ju och köpt böcker. Jag hatar att köpa böcker men det är ju ett måste.

Nu blir det plugg med Edvin & sedan lite mat och sedan plugg och sedan annat sedan plugg och seeeen träffa johan och seeeeeeen sova. ÅH vad jag ser fram emot detta ;p
Puss på er


Kommentarer
Postat av: elin

det var superfint!!asfräscht.kram kram från kina

2008-09-18 @ 05:52:39
Postat av: linda

Men vad fin du blev syster!

2008-09-20 @ 21:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback