Hallå Falun hur e léget?



Jo nu börjar Falun kännas som mitt hem, men som sagt det är det ju också. Nollningsveckorna är över och skolan börjar ta fart på allvar, mycket kul men lite stressigt. Man har precis börjat tjolla ihop sig med folk och det är nu man börjar se folks personliheter och deras mål med skolan. Vissa är rena rama plugghästarna och andra är som jag, vill lära mig mycket och klara det mesta. jag tar dagarna som dom kommer och göra hemuppgifterna som man ska utan att stressa och lämnar in i tid. Men vissa i klassen har andra mål och sitter och rå pluggar och läser varje detalj i böckerna för noggrant, kanske dom inser att man inte behöver göra allt på högskolan fast det står? kanske dom inser att bara man kan det viktgigaste och har hängt med på föreläsningarna då kan man få högsta betyg då också. Men men alla är vi olika och jag gillar "the new gang" foe shoe bitch! yes mam jag gillar allihopa. Trevliga gummor och gubbar och våran lärare vi har i "idrott & hälsa" han är ju bra han också men lite små skum, precis som en skumtomte ;p

Men som sagt, mycket har hänt vi har haft insparkssittning te.x mycket kul vare och alla var uppklädda från topp till tå, här nedanför har vi jag & Martin:

Foe shoe Bitch!

Sedan har vi ett glatt gäng och en Martin längst bak som vart mongo ;p


Så har det vart mycket små fester och då hamnade grabbarna grus Järvheden & Nicklas på kort

Jag tror dom sjunger "Tommy salo kan ej flyga"

Sedan har vi en liten bild på mitt vardagsrum, mysans värre!


Men som sagt, it´s still me gott folk. Malin Carlsson i all ära, östgöten som åkte till dalarna och försöker bli dalkulla ;p




Tjipp & Haj




Kommentarer
Postat av: sofia

en gång östgöte alltid östgöte. ;) försök bli dalkulla du. men vi östgötar är lite bättre än andra. det låter som allt är kanon. saknar dig! kräm

2008-09-16 @ 09:59:33
Postat av: Elin

Går du å Patrik i samma klass!? Cooolt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback