Höst!

Nu är det höst i Falun!



Solen skiner & skolan rullar på bra. Nu är det verkligen höst, löven har börjat bli gula och faller av träden. Men jag tycker det är ganska behagligt med höst, ren luft stöter emot ansiktet på morgonen. Dock är hösten inget trevlans när det spoöregnar men det har det inte gjort än så länge.

Vi håller på med sociologi i skolan just nu, ibland sjukt intressant ibland helt apa. Men jag trivs med klassen och vår lärare är speciel men ändå sjukt konstig. Det märks att vi går sport linje, var enda liten grej vi snackar om binds det in och snackas det sport. Riktigt kul är det faktiskt för det är sånt vi har nytta av sedan.

Idag gick vi bara i skolan två timmar och sedan blev det plugg i friidrottshallarnas uppehållsrum där man kan hänga, vänta med spänning över att få se Kallur haha ;p Det vore ju nånting. Lugnets idrottsanläggning är riktigt najs, ett steg ut från högskolan så finns det fullt med idrottsliga saker, vilket är nice! Men men nog om detta...

Mycket att göra i skolan? nja sådär inte alls mycket. Jag sitter mest och degar framför datorn just nu. Ska på kör senare ikväll för första gången, jag hoppas det blir kulans. Vill ju så gärna ta upp sjungandet igen. Och appråpå det så har jag och johan spelat in en låt med mig, den ska jag försöka lägga upp här..

Gash it vilket tråkans blogginlägg men shet the same, skriver lite senare. Puss på er






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback