Burn Baby Burn

ja jeklar nu ryker det som ini sjuttsingen utanför fönstret, vad kan detta vara? Jo pappa som grillar och skyller på att vinden ligger fel. Ja säger då det, män och grillning? det är vell så det är. Egentligen så kan ju vi kvinnor också grilla men om man tar mig som exempel är det nog bättre och ställa en man där, exempelvis min far...



Kom hem från the cousins idag från borensberg och för er som inte vet vart det ligger, så vill ni inte veta vart det ligger ( på vischan utanför linkan, en bit utöver ) Så där ja. Påskaftonen var najs, maten var god och jag blev lika fet som vanligt. Godis, ägg, sill och tjofadderittan man spyr ju nästan vad man äter. Men sjukt skönt har det varit och solen har lyst hela helgen. Fia (min kusin) och jag hann även med lite lattjo igår kväll och var i Motala och drack lite bärs och kollade på ett band, mycket trevligt får jag påpeka...

Men som sagt nu är jag åter i Linkan och sitter här, medans pappa nästan eldar upp huset och jag försöker förrvirrat leta upp billigaste biljett hem till falun nu i veckan, kommer Malin komma hem eller ej... återstår att se ( det är så pissigt dyrt att åka tåg nu för tiden ) eller hur?

Kanske jag ska leka lite med Hanna nu ikväll, hade vart sjukt trevlans. Ja menar, underskatta aldrig högstadiebarndomsvännerna! Hanna är min pärla och kommer så förbli. Dags att ta fram brandsläckaren, see ya!

/ Malin


Kommentarer
Postat av: Hanna

All kärlek till dig från min älskade vän! Puss!

2009-04-13 @ 23:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback