C'est la vie Always 21

Har precis kommit hem från stan och cloetta center, har vart med Andreas och Danne som går 3:e året på linjen och assisterat och hjälpt dem lite, de håller på med sitt examensarbete och håller på att intervjuva hela LHCs ledning och sponsorer medmera, sjukt intressant och det är alltid lika kul att vara med dom...

Nu sitter jag här och lyssnar på Ace of Bace ;p Gah sommar sommar feelings, längtar bara tills jag får ta med mig en filt, engångsgrillen och vinboxen och bara skratta, le och vara med vännerna. Gah sol, sommar och bad jag längtar som innitusingen alltså...

Celebrate the summer helt enket, snart är det valborg och det måste ju firas... det blir utomhus partajs somewhere, blir nog kanske Uppsala? jag får se..

Nej dags för solning på veranden, vi hörs senare! Puss Hejs




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback