These shoes are made for walking

joggingskor

Idag har det vart en sådan tråkig dag, nästan som långfredagen fast värre. Känns som att jag går och väntar på någonting, kanske jag saknar Falun? jag tror bannemig det. Men menhar hjälpt mor och far i trädgården, suttit och läst och bara tagit det lungt. Kände inte för att åka ut på tävlingen idag, vad ska jag göra där om jag inte får springa i skogen? Så det blev hemmaplan och jag köpte mig ett par helt brillans nya joggingshoes istället, nu jeklar kan jag stå och gå utan att få ont i fotleden, yeah!

Alla vännerna åker hem imorgon till sina pluggorter och jag stannar hemma tills torsdag, skönt men rastlöst. Jag får velll bara försöka njuta av att vara hemma, äta mammas mat och vara lycklig. Men stressen kommer på en ibland ändå, den liksom smyger tättbakom en själv. Stressen över kommande tentor men så kommer även längtan efter sol, värme och fest. Snart blir det valbrg och kryssing därpå, kommer bli fett kulans... hela gängt goes Cinderella haha!

Nu ska jag kolla tonårsliv på TV, grymt bra dokumentär, se den!
Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback