The list

Så här på kvällskvisten så tänkte jag försöka mig på en sådan där lång lista som jag såg på en blogg, så lets do it.

Lovar du att vara ärlig?  I promise you
Du heter: Malin
Smeknamn: Prat, Rosetten, Mallan
Låt som när du är ledsen sörjer till? No One Wants Forever by Laurel Music
Beroende av: Telefinken, internet, cola/julmust/påskmust
Vem behöver du mest just nu: Fredrika, Johan, Linda, Hanna
Vad tror folk om dig? Att jag alltid är glad, galen, positiv och äventyrlig kanske knasig också
Stämmer det? Det gör det nog
Vad får du oftast komplimanger för? Ögonen
Vad säger du för att imponera på någon? Hrmf imponera, jag vete katten alltså
Hur imponerar man på dig? ett leende funkar alltid, eller att bara vara sig själv
Brukar du skratta för dig själv? Sjukt ofta
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "800 grader du kan lita på mig"
Var bor du? Falun, bojsenburg dock just nu över påsk i Linköping
Trivs du där: Ja då, jag trivs. det är litet med Falun duger
Äger du några converse: 2 par styck
Sprit, cider, vin eller öl: Öl. öl öl
Brukar du bli för full: Jag brukar gå på medel tror jag, sissodär lagom
Vad har du för mobil operatör: Glocalnet Yey!
Är du allergisk mot något: Pollen :/
Har du haft sex idag: moha nae!
Nästa mål i ditt liv: Klara vårterminen utan omtenta ;p
Hur svarar du i mobilen: "Aaaah det är Malin" ller "amen tjenare på norrländska eller dyliknande
Vem ringde du senast? Hanna
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: "Jag cyklar in till stan så jag åker förbi dig och parkerar där"
Antal timmar sömn inatt: 8-9 tim
Sov du ensam: Ja det gjorde jag dock på madrass nedanför min kusin
Brukar du komma i tid: Jag har blivit grym på tider! jag kommer faktiskt nästan alltid i tid
När mår du bra: När jag äntligen kan börja cykla igen efter vintern, får skriva av mig känslor,tittar på solnedgång på västkusten, dansar och skriksjunger till håkan hellström, är på konsert,dricker första ölen på uteserveringen, när jag är nära mina nära och kära eller bara ÄR
När blev du fotad senast: typ 3 timmar sedan av hanna
Hur känner du dig nu: Pigg?
Vanligaste färg på dina kläder: Svart/vit/rosa
Vad tycker du om fötter: fötter går bra men inte tår, hatar tår
Vad saknar du: Vännerna som bor för långt bort
Hade du en bra kväll igår: Ja verkligen! annolunda men kulans
Favorit dryck på morgonen: Juice eller mjölk 
Rakar du benen: Klart jag gör! Smoooooth.. men ibkand glöms det som på vintern haha
När brukar du oftast gå och lägga dig: 1, 2 ?
Är du blyg? oftast inte
Sysslar du med någon idrott: Yeah man, tro det eller ej orientering dock är jag skadad just nu blähu
Vill du hellre ha mail än brev: Mail mail mail, brev tappar jag säkert bort
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Jepp I do
Har du spytt offentligt: Nae
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Vad tror ni? Just det...
Är du nöjd med ditt liv: Jajjemänsan
Är du bortskämd: Nae men min syster tycker det
Vad gör du i morgon: Jadu, tare som det kommer
Vad är det värsta du vet? Skitsnack bakom ryggen
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Oj, ingen aning.
Vad behöver du just nu? en puss
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Jadu vene faktiskt
Vad längtar du till? Valborg, kryssningen och sommaren
Har du bra vänner och äkta vänskap? Yes, det har jag
Vad använder du för shampoo? Redken och gamla vanliga Nivea
Vad är det finaste du fått? Ord som trollbinder en
En speciell dag du minns: Min student men även en dag sommaren 07, jag minns och jag vet att den andra minns
Tycker du om någon just nu: Ja, det gör jag verkligen!
Om fem månader: Kullar in de nya studenterna, badar och solar
Du samlar på: klänningar
Gröna eller röda äppeln: Rööööda fast dom gröna är också goda
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Fredrika
Gillar du golf: Nja men det är kul men minigolf, räknas det?
Vilken tid gick du upp idag: Halv 9? föräldrar du vet
Har du sovit i din egna säng inatt: Nej madrass hos kusinerna
Har du strumpor på dig nu: Nej
Vad ska du göra ikväll: Sova?
Är det okej att gråta: Ja guv ja, gråt på
När grät du senast: Häromdagen till en serie
Laddar du ner musik och film från Internet: Var ett tag sedan nu sedan Ipredlagen
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Åka till usa, orangecountry, white heaven beach i Aussie åka till aplerna i canada och skida, och massa massa mer, surfa också ja i brasilien
Bär du glasögon eller linser: Nejp
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Verkligen inte, men ibland så
När går du upp ur sängen en helgmorgon: Mellan åtta och 12
Har du piercing: Nej
Vill du gifta dig: Med rätt man, ja
Vill du ha barn: Ja, men nu? Aldrig i livet!
Solar du ofta: På sommaren ja, soloman
Är du bra på att laga mat: Ja faktiskt, jag anser mig som en duktig kock ;p
Gillar du att dansa: Yeah man
Är du flygrädd: Nejnej
Hur vig är du: Ohno stel like a pinne
Vad dricker du helst när du är törstig: Wasser
Vilken är din favoritglass: Kulglass från bosses glassbar
Tror du på ett liv efter döden: Njae. Men vi vet nog inte vad som egentligen händer.
Tycker du om sushi: God I love sushi
Vad äter du helst när du ser på film: Chirre och popcorn
Bor dina föräldrar tillsammans: Ja, det gör dem!
Har du tandläkarskräck: Jag har 100 % tandläkarskräck
Är du morgon- eller kvällsmänniska: kvällsmänniska
Vilken ögonfärg har du: Gröna med inslag av gult, jag vet det låter konstigt
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja, vem har inte gjort det?
Biter du på naglarna: Jao :/
Röker du: Nejp
Hur ofta tränar/motionerar du: Typ alltid men som sagt mitt ledband är av i fotleden så vad ska jag göra nu?
Senaste låt du hörde: Lisa ekdahl - Give me that slow knowing smile
Vad gör du på helgerna: Lever livet som om det vore den sista helgen i mitt liv ungefär

Tacks för mig och natti alla ni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback