Bang Bang you shot me down...



Ja! Det finns många saker jag vill göra eller borde göra innan sommaren är på ingång, några av dessa saker är dessa:

- Börja plugga mer intensivt
- Borde gå och köpa mig en baddräkt och börja simma
- Vill vinna på triss så jag kan införskaffa mig en helt ny garderob med kläder
- Åka till Hemsedal den 1-Maj på festivalen och danse, le och skratta
- Lyssna på "när du en gang kommer neste sommer" och skrattgråta efter oslogänget
- Klara av att cykla hela svärdsjöbacken upp
- Innan svärdsjöbacken, kanske laga cykeln ja.
- Åka till Oslo och 17-Maj med Maria till vår älskade Linnea.
- Skratta, gråta, vara full, skratta ännu mer och vara sjuk sjukt lycklig i oslo den 17-Maj
- Planera en resa med Linda i sommar
- Klara alla tentor
- Operera foten så jag kan kuta i skogen igen
- Vill få tillbaka oslotiden så jag kan leva loppan och inte bry mig ett skit ;p

Med detta blev det mycket Oslopunkter och detta sammanfattas med att idag saknar jag Oslo och oslo gänget. All kärlek till er och ni vet vilka ni är.




Älskar er ;)



-

Kommentarer
Postat av: Linnea

Heej gumman :)

det är ju bara ett måste att ni kommer 17 maj :)

fyyyy faaan vad jag saknar våran oslo tid när alla vi var där tillsammans det var den bästa, allt var så underbart för att vi hade varandra :D

åhhhh vill hänga med er nuuuuuuuuu!!!!

Saknar dig massor vännen !!!

Kram kram

2009-03-13 @ 00:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback