Jag var inte gjord för dessa dagar

Psykovarning på mig? Ja helt klart... mitt huvud vill inte tänka klart, det går inte att tänka klart... eller så är det nog så att mitt huvud och min kropp inte är van att gå upp vid 6.00 på morgonen. Ja detta kan sammanställas med vad jag fick göra imorrse. Gå upp tidigt och upptäcka att jag inte har några rena kläder eftersom tvätttiderna här är cpstörda men jag hittade någon gammal skit och sätta på mig och for till skolan och ekonomin till 8! Ack ack aldrig mer igen...

Så nu är jag hemma och har nu official "weekend" Helg för hela slanten, sköna dagar med plugg och tvättid (imorgon klockan 7.00) pust då... jaja allt ska tvättas och allt ska pluggas så har jag det gjort banne mig...

Jag ska nog gå och äta choklápudding med banan och grädde nu, för det har jag förtjänat och dels för jag har feting ont i skinkorna pågrund av mitt intiativ till rumpträning klockan 00.00 inatt, jag får kanske skylla mig själv? Kunde just trot att ni skulle tycka det...





Nejmen om man skulle gå och dö lite i soffan? Ja tack, med kudde och filt, kaffe och choklápudding? Jaaaa Livet är ganska härligt ändå om jag får säga det men det är inte lätt... jag är inte gjord för dagar som denna.
Peace, Love and understanding / Malls

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback