Försent för edelweiss



slowly sinking deeper into the blue? no no no
not today
Ibland är det så svårt att skriva blogg, man måste ha så mycket tid och tid har jag nästan ingen just nu... Men vad gör vell det egentligen? byggklossar ska pusslas ihop och bli ett hus, mitt problemhus.... det byggs som sagt upp sakta men säkert. When you loves somebody? vad mer kan sägas, du bara vet och då behövs egentligen inte de där byggklossarna till ditt problemhus... men vad sjutton med det ,man kan ha andra problem än kärlek, det är inte försent för edelwiess! Men en annan sak är att ibland saknar jag att kunna skriva ut hur ledsen jag är, att jag kan skriva ut det på något sätt och släppa det, när alla moln är trasiga och du räknar allt sorligt, men mörka moln kommer över mig då och då ändå, thats life! det är aldrig försent för vin, försent för kärlek ren som snö.

Inatt finns ingen väg tillbaks, försent för edelweiss? ingen alls?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Är du deprimerad malin?

2009-01-20 @ 14:33:06
Postat av: Malin

Nejnej! ingen depression här inte, men ibland får man vara ledsen.. thats life ;)

2009-01-20 @ 15:46:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback