I don’t find the brave part of my soul



Jag tänkte att jag skulle lägga upp dagens look, som alla andra gör?
jekligt suddigt bild men vad gör vell det ...
Hatt: pappas
Linne: HM
Shorts: Gamla avklippta Byxor
Skor: Scorett
Glajjor: Wedins
Idag har vart den chillaste dagen på länge, vaknade upp av att mamma och pappa stökade runt i köket och det var bara att pallra sig upp för vi skulle åka på "utflykt" till Västervik ... Sinnes mysigt vart det, med fika och musik och bara gå runt och kolla in folk, käka glass, gå i bodar weeey vad härlans! Efter detta besök kunde det vell inte bli bättre? men visst kunde de det. På tillbaka vägen ringde freddan och sa att vi skulle träffas inne i stan vid halv 5 så jag åkte direkt och träffar ridström, philen och drar och fikar ... Think I'm dying ibland vad lycklig jag är att jag har dem. Tusen takk alla för en sjukt najs dag utan stress och bara skratt, leenden och god mat (och fika);p Tack mor och far!


I don't find the brave part of my soul, something must give me strange but where can I look and see the goal. I can't find the answer, the world are spinning to fast.

Sometimes it feels like I always will be 21

I Searching for no reason

Reason with no meaning

Where do I belong?

Thx // Bye Malin


Kommentarer
Postat av: angelica blick

sv; jaså var hon där förra året? :) ja det förstår jag! Nae, jag var inte där förra året tyvärr. men blir nog igen nästa iaf! du med eller?Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback