So turn it up and break it down come on bring that beatbox back


I wanna dance, dance to the beat
that's all I want that's all I need
This is the time to lose control

Yeah! Nu är kollot slut för detta år, har vart grymt kul
och jag saknar redan alla andra som var ledare...
För er som inte vet så har jag jobbat på kollo med barn
med funktionsnedsättning i alla dess former. Sjukt härliga
barn men sjukt krävande så jag är riktigt sliten just nu

igår blev det personalfest och utgång men tappade bort alla
så tappade lusten lite och satte mig på cykeln hem och
sussade ist. Nu sitter jag här och lyssnar på musik och drillar
runt. tvättar och städar och har vart ute på promenix med
Fredrika ... riktigt härlans väder!Nu blire att slappa, vi hörs!

So turn it up and break it down
Come on bring that beatbox back
Tell me do you feel it?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback