Sommaren i City

Börjar få lite längtan till Falun och skola igen ... träffa klassen och alla kompisar. Komma tillbaka till Kåren och Sportmanagement, dock utan 3:e årarna som är borta, fan vad tomt det kommer att kännas på högskolan nu när dom är borta. Men what to do? thats life.

Imorrn bär det av mot Västervik en sväng med mor och far, en "liten" utflykt nu när jag jobbat klart. Kan vara skönt att inte bara vara i Linköping utan komma iväg lite då och då. Nästa vecka bär det av mot halmstad och Johan sommarstuga, som jag längtar. jag älskar det stället!

men ikväll har det bara varit dåsande framför tvn och sittandes här, orkar mig inte på något annat. är fortfarande inne i min nattjoursseghet ;p vad ska man göra åt detta? saknar dessutom lägerledarna redan, kommer inte träffa många av dom förrens om ett år. Blä för avstånd!

dags att göra något vettigt, puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback