Girls just wanna have fun, hey?

Idag snöar det återigen, när ska det egentligen bli vår här i Falun? Ha... Den här vintern är lång och kall, kommer ju tusan i mig aldrig blir vår här uppe i norr. Det är dagar som denna man saknar Linköping en skvätt. Tänk när Bosses Glassbar öppnar, ja dra på trissor då är det vår på allvar...

Men nu är jag ju här i Falun, stressad och har en dålig dag. Plugg plugg plugg inför tentan i Ekonomistyrning, men vad fasiken jag kan bara göra mitt bästa och skulle det gå apa ja då har jag ändå 4 chanser till att försöka så Ja ska klara det här...

Men ibland vill jag bort, rensa mina tankar och bara vara där jag vill vara. Gråta, stressa ner och babbla och skratta. Ibland så kan Falun bli en bubbla där man bor men inte vill vara och så känner jag just nu. Jag vill tillbaka till gamla marker och vara med dom som betyder så sjukt mycket för mig men som man inte träffar nu efter gymnasiet. Men för all del man ska inte gråta för jag har det riktigt toppen här uppe. Men all tentastress tar kol på mig och this is just the start, kanske på något nytt... dagarna går och jag lever ju för tusan och jag ska klara det här. Men som sagt ibland vill jag bara bort.... Ut och resa och dansa på borden och släppa loss som förr tiden

Nej men om man skulle forsätta städa här, jag har dammsugit hela rummet och moppat, nu fattas det bara att vika ihop alla kläder som ligger som ett stort berg på sängen, guchemej alltså ;p
Ikväll blir det att slappa, träffa johan för vi har vart ihop ett helt år idag. Tänka sig 1 år? Tiden går fort...

Det går inte att glömma, vissa saker glömmer man inte, måste ta bort bilder för annars kommer jag dränka mig minst en gång i veckan i gråt att jag aldrig får tillbaka min oslo tid, tiden som formade mig till den jag är idag, tiden då jag träffade mina livskambrater, tiden som stod stilla och jag njöt, då jag verkligen njöt av vad livet hade att erbjuda, jag var "ung" och glad men jag är inte lika "ung" idag men fortfarande glad... det är vell bara det att jag måste släppa taget om ungdomen och bli lite mer vuxen?

TjingTjong Karamelstång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback