I have been upset and I have been down

Okey Hey Bloggen!
Jag kan nog vara den människan som är sämst på att uppdatera bloggen, men tingen är ju att jag har skrivarkoma, kommer aldrig på något vettigt jag kan skriva för det blir liksom bara blajja av det hela ändå. Men nu tänkte jag att jag kanske skulle göra en "deal" med mig själv att jag ska blogga konstant varje dag i cirkus 7 dagar, en hel vecka såattsäga. I'm gonna make it. Jag lovar det ska bli av...

Jag fick ju på idén på det hela då jag möblerade om i mitt lilla rum här uppe i kalla falun. Jag fick nog tillbaka min posesi/skrivar huvud då jag flyttade skrivbordet cirkus 30 cm och mot fönstret och satte på lite old musika från förr. Hej & hå här kommer jag. Malin ska börja blogga igen och om vad? vad vet jag... Jag ska börja skriva och skriva fint, fint som jag har gjort förr då mitt liv gick upp och ner som en bergochdalbana då jag
från hjärtat, jag kan göra det nu också. Bara jag vill...

Så ja vad ska jag säga. Syns imorgon ;p Moha
Pussochkram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback