Jag var 17 år ville inte va den som blev kvar



Face to face, cheek to cheek
You hear the pounding beat..

Måndag, redan? Wopps missade hela helgen... Fasiken vad dålig jag är!
Dock så har jag haft fullt upp med tentaplugg, melodifestivalen och kåren så mja jag får ursäkta mig så att säga.

Har precis käkat redig mat... köttfärsås och spagetti ;p Mumma men nu ät jag fett mätt så kan knappt sitta på stolen. Byxorna liksom spänner åt som inni skjuttsingen :) Men om jag ska berätta vad jag gjort idag så har jag mest suttit här vid datorn och försökt skrtiva klart mitt CV och sedan har jag pluggat pluggat pluggat... trist!

Har även haft ännu en "intressant" idrottsjuridiklektion, not. Dock är vår lärare rätt rolig ändå. Förutom att alla sitter helt ofokuserade och kollar på dicks dator där han sitter och surfar på youtube på lektionstid och tittar på roligaklipp och alla skrattar så tror han stackarn Hans-erik att vi skrattar åt honom... men det kan ha få tro :)

Snurra flaskan, jag har aldrig, sanning eller konsekvens? vad vill du veta om mig?
fråga bara jag berättar vad som helst . Det var 17 år, 17 år i staden där jag växte upp och så
märker du hur fort det går? och jag var 17 år ville inte va den
som blev kvar.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback