This river is wild



Nu tycker jag faktiskt att snön kan ta och försvinna, det blir kallt om fötterna, skorna blir skitiga (dock har jag gått i gympisar hela vintern) Men nu är jag riktigt fett sugen på att gå och inhandla mig ett par nya dojjer och vårkläder. Med vilka pengar då? ja det kan man ju undra sig... 1 ynkla vecka klar till studiebidrag YEAH, sedan så....

Min mobilräkning denna månad var på 0 kr ;p Löwe it, detta pågrund av att jag hade betalat in tok för mycket pengar förra månaden så det var ju rätt så najs...

Annars har det vart tentaplugg idag, jag och Linda har gått genom massa gamla tenor och uträkningar så nu börjar ekonomistyrningen lossna lite, ska bara printa in det på minnet också. omkostnader hit och amorteringar dit, jag ska klara det. I will!

Dags att ut och röra på¨benen lite i solskenet. Take care hörrni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback