Elle-Galan

Nytt år nya möjligheter brukar man säga, och jag känner verkligen så... att nästa år kommer bli ett bättre år, med nya utmaningar, nya möjligheter. För detta år det har verkligen vart up and down!

Jag tänker ställa upp i en tävling om att vinna biljetter till Elle-Galan!

Elle-Galan
vem har inte drömt att få gå på den? Man drömmer så ofta att man glömmer bort att det kan bli sanning. För det kan bli sanning om man vågar ställa upp i tävlingar. Hade jag vunnit en guldbiljett till galan hade jag grinat så att golvet hade blivit halt som fasiken, eftersom detta år har vart sjukt tufft. Jag har kämpat med en mamma som har cancer och som gjort att studierna halkat efter och som gjort att jag gått in i mig själv och inte har jag hunnit unna mig någonting... Tur det att mina vänner finns, och eftersom jag kan vinna två stycken biljetter till Elle-galan så kunde jag tagit med mig min fina vän Maria Myrberg som är den mest modeintresserade tjej jag känner. Hon gör just nu allt för att komma in på en modeskola i Milano och hade jag nu vunnit så kunde vi både två få gå tillsammans och glänsa, glänsa in ett nytt år och lämna allt jobbigt bakom oss. Att vinna detta skulle bli som en nystart för mig och att jag får gå på något jag tycker är otroligt roligt och inspirerande.


/ Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback