Happy Birthday



Tänka sig att för 23 årar sedan ploppa jag ut, en vecka för tidigt också... Jag blev "jag", Malin Carlsson! Och idag är det min dag, min födelsedag. Tänka sig vad tiden går fort, känns som att jag nyss fyllde 18 & nu är jag helt plötsligt tjugotre fucking år... Ojoj!

En sak jag tänkte på idag är att fram till att jag var 10 år hade jag alltid snö på min födelsedag, jag var gör lycklig för att det var min dag och jag hade snö... efter det så var det aldrig snö, man vaknade upp och insåg att "Nehedå ingen snö här inte" Meeeeen så ändrades det när jag flyttade upp hit till falun, och nu har jag haft snö 3 år i raken, snacka om blessed ;) Vi får hoppas på att resterande år ger mig snö, för det är mysigt

Idag har jag än så länge fått 1 stycke present av min kära "man", en fin fin mössa & mysfator på den är cirkus 150 %... den är mörkblå med en pälstoffs och jag är lycklig lycklig över den och jag är lycklig av att ha en sådan man också... jag bugar & bockar & så kastar jag lite kärlek över honom fast jag vet att han tycker jag är gör töntig när jag sätter igång så här, MEN det är ju min dag så jag överskrider detta :P

Nu ska jag baka tårta, jag återkommer och ni kan få skåda en fin bild på Malin 5 årar uppe där, det var fina tider...

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback