Luft under mina fötter



Hur kan jag tro att jag står stadigt när jag känner luften under mina fötter?
Hur kan lycka kännas så fel & allt elände så sött?
Hur kan du låta mig titta på dig när du sover, bryta mina drömmar?
Hur kan jag känna ett sånt djup för dig & att jag håller dig kär?
Detta är det närmsta till galenskap jag någonsin vart
Känslan av att vara 22 år men bete sig som 17
Detta är det närmsta till galenskap jag någonsin känt
Jag har aldrig vart galen men nu vet jag att det finns en koppling mellan dessa två
Närheten till denna galenskap och närheten till dig

Hur kan du få mig att falla sönder?
Du bryter mitt fall med kärlekslögner
Det kan vara lätt att bryta ett hjärta men det är också lätt att blunda
Men det finns en koppling
Närheten till galenskap och närheten till dig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback