When I look at you



Alla behöver inspiration, alla behöver en sång, en vacker melodi när natten är för lång för det finns ingen garanti för att livet är skulle vara enkelt. För när ens egen värld är på väg åt ett annat håll och när det inte finns något ljus som kan lysa upp mörkret, men det är då jag tittar på dig... jag ser förlåtelse, jag ser sanningen, folk älskar mig för den jag är, precis som stjärnorna håller månen uppe där den ska vara då vet jag att jag inte är ensam...


Torsdag & det var sjukt länge sedan jag skrev, och en dikt blev det. Just nu känns det som jag bara går runt och stressar, skolarbete, inlämning, tentaP herregisses hur ska man hinna allt? Träna ska man också göra och sedan hinna med att ha kul samtidigt. Skönt att det lugnar ner sig lite nästa vecka iaf.

Imorgon är det tenta i vetenskapligmetod och sedan jobb på kåren, kan bli kul men det är jekligt slitsamt ändå. På lördag ska jag kuta ett lopp här i Falun "grandloppet" på 5 km, bra träning blir det iaf. Känns som att jag är igång nu, härlans värre.

Keep up the good work allesammans =)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback