Vi träffades liksom på chans


Mickan & jag i onsdags innan vår karokerunda på engelskabaren med 50 andra studenter, fet kväll med fett folk



Trion bestående av Mickan, Lina & me myself and I



Vart är PA? Här är PA! Killarna vet helt klart hur man tar "När vi gräver guld i USA" till en helt annan nivå :)



Inloppet på stan i igår/Idag :P Sport Management var utklädda till Avatars



PA var Flashdance haha



Grabbarna vet hur man klär sig i bodys från Gina :P

Som sagt det har vart en vecka fullt med partajs, allt från sjukamp till karoke och upplopp på stan. Nu är det snart en nu vecka och då hoppas jag på att jag är frisk i kroppen så jag kan börja träna, denna vecka har man ju gått ner sig lite men shetsamma man måste få ha lite kul. livet leker :)

I helgen ska jag på 30-års ferre med 80-talstema. Det kommer bli fett

Pussheys / Mallan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback